snäll ikväll?

Ser ni att jag kan rimma? Jag vet allt vad ni tänker på nu men nu har ni fel. Jag ska hjälpa maken med hans uppsats!. Han är iofs godkänd men examinatorn tyckte att svenskan hade en del i övrigt att önska. Så vad gör man inte, det här är väl vad man kan kalla kalla nöd och det var ju så vi sa en gång... nej det gjorde vi faktiskt inte utan vi sa i medgång och motgång eller nåt sånt.... Hmm det är ju ett par år sen.

Ja hur hamnade jag här....

Daglig rapport skadar väl inte. Först det vanliga köret. Sen har jag vart ute med min bättre hälft (stavgång 1 tim och 20 minuter då bränner man typ 700 - 800 kalorier). Solen sken men inte var det varmt inte...

I morgon är det fredag sen är det lördag och då är det take off...

Har du gjort nån lista ännu Pia?? Och har du hittat nån bil eller ska jag åka kollektivt eller kanske en taxi. Detta är väl vad man kan c´kalla en cliffhanger? Följ den spännande upplösningen.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Du....jag har hållit på med din hitresa från flygplatsen hela dagen !!! Nä jag har inte fixat dset än, det tar lång tid med buss, det kostar 35 euro med taxi

2006-06-01 @ 22:41:59
Hälsningar från : den andra

parador kan funka också. idag är det bio med kilalrna, x-men 3. jag tror på en fantastisk dramaturgi.

2006-06-02 @ 16:22:34
Hälsningar från : Me

Låter mycket trevligt, min lille har varit på vildmarksläger med kass sovsäck frös nästan ihjäl. Det var inte jag som packade....

2006-06-02 @ 16:39:08
Hälsningar från : Me again

OK jag sparar paradoren fast vi är väldigt sugna :-)

2006-06-02 @ 16:39:53
Hälsningar från : den andra

ha en helt bäst vecka nu. och se till att koppla av ordentligt (så gott det går), och glöm för jösse namn inte lägga ner locket på toaringen. köp ingen grönmögelost, bädda sängen efter dig och framförallt, bry dig inte om de där som vill sälja solglasögon. kraaam!

2006-06-02 @ 21:00:22
Hälsningar från : Me

Tack, känner mig omhändertagen!!

2006-06-03 @ 00:01:38

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits