lite svalkande likgiltighet....

..... kan var skönt ibland.... precis som det kan vara med lite svalkande vindar. Några regndroppar kom sen var det över. En underbar promenad på kvällen. Glada och pigga barn. En trött man. Imorgon är det torsdag vilket är mycket skönt. Liggning på kvällen. Torsdagar är lovely days tycker jag. Nästa dag är det fredag och framåt eftermiddagen har man en hel ljuvlig helg framför sig.

12-åringar är väldigt kul. Ömsom påväg in i tonåren och ömsom lekfulla barn. Idag har min 12-åring sprungit runt och skjutit med vattenpistol. På mina förnster. Då skrattade inte jag eftersom de med mina mått mätt var ganska nyputsade "Jag trodde de skulle bli renare då" var sonens kommentar. Och sen log han så rart som bara han kan.

14-åringar är.... ja vad ska man säga ... sturm und drang. Kort och gott!!

Japp så nu slutar jag denna lilla korta rapport! Sköt om er och alla er tår!


Kommentarer:
Hälsningar från : Pia , R 3

Hmmm tvättade du förra semestern 2005, ja då var de ju faktiskt ganska rena.....:)

2006-06-15 @ 00:02:32
Hälsningar från : R1

men helena! har du bloggat! vad roligt! vad gör du övrig tid? är lös och ledig antar jag.

pyss.

2006-06-15 @ 00:36:34
Hälsningar från : R3

ja fattar du !!! Hon har väl lagt ner cirka 1,5 minut för att uppdatera sin blogg !!! Övrig tid verkar hon jaga ungar som leker med vattenpistol...allas vår curlingmorsa. Säker hon som köpt vattenpistolen i present :)

2006-06-15 @ 08:33:00
Hälsningar från : R1

Jag har i alla fall hittat en stol som är pefekt under kvällen och liggningen.

2006-06-15 @ 09:18:00
Hälsningar från : Pia = R3

lena / R2 och Helena R 4 ! Läser ni detta så ring min mobil snarast !!fan kan inte telefonnummret utantill men Wikman har det !

2006-06-15 @ 12:13:00

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits