curling - javisst

Ja jag erkänner jag är en riktig curlingmorsa. Jag vill att barna ska vara lyckliga och glada. Vill att de ska ha roligt och njuta av livet. Precis som jag själv vill. Sen vet jag med mitt intellekt att livet är ju inte så.... Det är elände och sånt och det går inte att tejpa tillbaka håret på sonen som inser att instruktionen till frisören blev fel. "Det blev ju fel" säger han och är förtvivlad. Jag är lite klämkäck och säger att om 14 dagar har det växt ut lite grann... "Ja, men jag kan ju inte gå ut.....". Suck vad gör man . Det är ju trots allt en relativt världslig sak trots allt. Men det värker i en curlande mammas hjärta när sonen är ledsen.

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

bra sagt. tack för ikväll, GONATT!

2006-06-16 @ 01:08:50
Hälsningar från : r2

Du berätta igår men blir lite tårögd när jag läser idag, lelle gossen!

2006-06-16 @ 08:45:32
Hälsningar från : R3

Vi kom väl överens om att du va en curlingfru oxå i gårkväll :)

2006-06-16 @ 09:08:12
Hälsningar från : r2

ja ja men det gjorde ni

2006-06-16 @ 11:17:24
Hälsningar från : Me

Ja, jag curlar alla i min omgivning... det är inget att göra åt, jag är bara sådan säger r1:s becoming husband.

2006-06-16 @ 17:56:32

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits