brutet mönster

I år har vi brutit mönstret. Vi ska inte göra så mycket på semestern. Alltså typ åka bort och så. Annars brukar vi ha planerat senast nån gång i mars vad vi ska göra under sommaren.I år så bestämde vi så sent som för ett par veckor sen att vi är med syrran vid kusten en vecka. Sen har vi inte så mycket annat planerat. Fjällen en vecka, men det är inte sånt man planerar man bara gör. Kräver inte mer än att vi ringer upp och säger att vi kommer.

Igår fick jag en tjock deckare i present. Det gjorde mig glad.

Det känns som att detta kommer att bli en bra sommar.

Kommentarer:
Hälsningar från : r3

MMMMMM en ny deckare....va jag längtar efter nya böcker !

2006-06-30 @ 12:27:01
Hälsningar från : den andra...

har du fyllit år..? utan att berätta? kanske vi måste gå ut i morgon då? :-D

2006-06-30 @ 18:10:10
Hälsningar från : Pia

E hon på kusten ? Finns det inga datorer där ?

2006-07-05 @ 09:28:20
Hälsningar från : r1

kom hem nuv..

2006-07-07 @ 20:58:24

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits