utan bil inför the total makeover

Idag är jag utan bil. Det brukar jag i och för sig vara för det mesta. Men det är härligt när han som hr tagit bilen ringer och frågar om inte jag kan ta och åka och köpa takfärg. På cykel? Jag sa vänligt men bestämt att det kändes litet jobbigt, så nej det får nog vara. Varför denna hets? Jo nu åker fjortonåringen bort en vecka. Det innebär att hennes rum blir tomt  - på henne alltså - inte för övrigt för i det rummet finns mycket må jag säga. Då kan lillebror flytta in till henne och så inleds denna semesters planerade arbetsläger. Total makeover är planlagd och  klar. Taket ska målas, väggar tapetseras och nytt golv skall läggas.

Jag blir trött bara jag läser detta.

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits