På allmän begäran

Nu är jag hemma från kusten. Sån väldigt bra vecka vi har haft. Sol, bad, god mat, vin  och allehanda annat som hör sommaren till. Mycket maneter var det dock  men det hindrade oss inte från att bada. Barnen rensade. jag har solat och läst många böcker. Nu håller jag på med Stieg Larsson "Män som hatar kvinnor". Har jagat rätt på den för annars kan jag inte läsa min presentbok som alltså är "flickan som lekte med elden" nr två i denna svit.

Nu ska jag vräka mig i soffan med familjen för att se på litet fotboll.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Trevligt att se att du är tillbaka.....hade man ingen dator på kusten :)

2006-07-09 @ 09:05:13
Hälsningar från : Helena

nixus pixus... jag hade total vila!

2006-07-09 @ 11:29:51

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits