bästa pizza i stada och bryggbygge

hittar man rättare sagt på landet i den lilla by där mina föräldrar har sommarhus. Detta enligt min barn som har pratat om denna pizza i lyriska ordalag sen förra sommaren. Idag var vi ute och hälsade på och sa att OK vi köper pizza på vägen hem. De jublade.

Pizzadoft i hela bilen. Halvljummen pizza innan morden. Allt var perfekt. Vi hann t.o.m. med ut med doggen innan tv:n började.

Dessförinnan har min stolta pappa tagit med oss på en tur med båten som utrustats med elmototr. Den surrade som ett bi. Innan vi fick åka ut på sjön var vi dock tvungna att rensa undan stenen och stapla den i en slags bryggformation.

Men vi fick också middag och avlappnad samvaro.

En vanlig hederlig sommardag.

Ja just det vi hann med ett bad också. Inte jag alltså men de delar av familjen som ville.


Kommentarer:
Hälsningar från : Peppiga Pia

Alltsa....jag kan langta efter riktig svensk pizza, visserligen kan man kaka goda pizzor har men inte som i Sverige. dessutom langtar jag efter regn !!!

2006-07-19 @ 14:35:17
Hälsningar från : Me

Mmm förstår detta. Allt som man inte kan få blir mycket attraktivt. Just nu är här rätt varmt. Men man vet ju att det går över. Puss

2006-07-19 @ 20:46:17

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits