kul jul och glöggkväll

jag har varit och hämtat honungen som jag vill ha hos lilla Jan. Där blev jag sittande och drack glögg med densamma. Trevligt, trevligt. Flickorna sprang omkring och pysslade. De har en riktigt fin gran i det hemmet. Full med röda kulor och ljus. Inget massa krafs.

Dagen har verkligen gått i julens tecken. Julbord på lunchen med mina arbetsgrupp. Julklappsutdelning. Jag fick en blomma. Kul, kul.

Sen tappade jag totalt arbetslusten och gick och tränade i stället. Gymmet och så sprang jag på bandet en stund. Det var riktigt skönt.

I morgon är det sista arbetsdagen innan ledigheten. Det ska bli en rensningsdag. Har en grej inbokad i övrigt lugnt. Får se hur länge jag kan uppbåda någon arbetslust. När orken tryter går jag hem.

Det känns som det blir en kul jul i år - men det kanske beror på glöggen :)



Kommentarer:
Hälsningar från : r1

ditt gamla fyllo.

2006-12-22 @ 11:31:36
Hälsningar från : lilla jan

r1, Du vet väl att det finns alkoholfri glögg(fast inte hemma hos mej)ingen jul utan glögg.

2006-12-22 @ 12:33:32
Hälsningar från : r1

lilla jan, har du mer honing?

2006-12-23 @ 18:39:46
Hälsningar från : lilla jan

Nu undrar man honungen eller glöggen?
honing japp
glögg japp

2006-12-23 @ 22:15:30

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits