feldisponering

idag var jag på gymmet (jag vet att ni tycker att det är tjatigt men jag skriver om det ändå) och gjorde en total feldisponering. Jag har börjat gå på spinning igen. Tycker till och med att det är kul. Spinningledaren blev glad när jag sa det till henne. Typ " Där ser du " lyste ur hennes ögon. Men i alla fall. Plötsligt var passet slut och jag kände mig knappt trött. Väntade på den sista jobbiga backen. Hon hade bytt program. Så vad göra? Jag gick ut och sällskapade maken på löpbandet i två km. Sen unnade jag mig en stunds vila i solariet. Det är en perfekt avslutning på dan.

That´s all folks.

Kommentarer:
Hälsningar från : r1

brun och trimmad till jul alltså. precis som den griljerade skinkan. ja, fast den är rimmad dårå.

2006-12-20 @ 09:20:34
Hälsningar från : Me

Lite brun och gansak trimmad. det blir bättre och bättre. Börjar få riktigt bra kondis.

2006-12-20 @ 14:54:28

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits