ensam hemma - nästan

Det betyder alltså att maken är ute och rör på sig. Jag och barnen är själva hemma. Det innebär så här mitt i veckan att allt ska göras ändå. Och att det i de flesta fallen blir jag som får göra rubbet. Men å andra sidan så förstår man plötsligt att han gör en naning nytta även i hushållsarbetet. Så att han är borta är bra för honom.

Men nu pratar vi ju bara om en natt så det blir inte så stora effekter. Mest har jag märkt det så tillvida att jag fick gå ut med hunden i morse. Diskmaskinen är outplockad, fast det skulle den i och för sig ha kunnat vara ändå.

I morgon ska jag på tupperware party . Hmm sa sonen.... varför köper du inte billiga plagiat i stället? Dottern tyckte alla plastburkar var fula. Kommer nu att tänka på det senaste plastpartyt jag var på där vi satt vid ett bord och höll på att bryta ihop.... kommerdu ihåg det Pia? Demonstratrisen var verkligen en hängiven tupperwarare.... Konstaterar att grejorna verkligen är dyra. Men trots allt lite praktiska och något litet behov kan jag ju alltid skapa.

Nu skall jag snart en sväng ner på gymmet men först hämta sonen från hans träning.

Kramar till alla



Kommentarer:
Hälsningar från : R3

Ja kära hjärtanes va kul vi hade den kvällen, näst intill pinsamma var vi så som vi garvade.

2006-12-07 @ 06:28:46
Hälsningar från : r1

Guuuuuuud, så omoget :)

2006-12-07 @ 10:14:01
Hälsningar från : R3

jojo......varken R4 eller jag umgicks med dig på den tiden.....därför var du inte med...men vi lovar...nästa gång får du följa med.

2006-12-07 @ 13:56:34
Hälsningar från : Me

hehe igår köpte jag "bara" en sax.... men den är SÅ bra sa både försäljaren och min syster... den är hängivna tupperwarare.

2006-12-08 @ 18:29:14
Hälsningar från : R3

Sax......när hade du tänkt o amvända en plastsax ? E det sådant vi brukar kalla impulsköp ?

2006-12-09 @ 08:51:51
Hälsningar från : me

nuförtiden har tupperware även andra material :)

2006-12-09 @ 21:49:06

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits