Präktig!

Nu har jag gjort något som jag borde gjort sen länge. Städat, under diskbänken, i skafferiet och i skåpen ovanför kyl/frys.  Det är väldigt mysko hur alla gamla grejor gömmer sig längst in. Jag blir alltid litet nervös när jag tittar i vad som döljer sig i kartongerna.... Men idag slände jag en massa bara på känn. Det blev riktigt fint. Sen har jag instruerat maken vad som skall stå var. Den som lever får se men jag är rätt säker på att jag rätt snart kommer att hitta ett paket kaffe bland servetterna igen.

Kommentarer:
Hälsningar från : helena

tack för en underbar helg! kan ajg komma till dig i morgon?

2006-08-28 @ 21:51:31
Hälsningar från : anneli

slår vad om att du känner dig skitnöjd med vad du åstadkommit! Grattis!!

Hälsningar från : Sverrejenny

Great site

2010-04-08 @ 08:37:37
URL: http://sverrejenny.3steps.com

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits