Lite bättre idag och kladdigt tangentbord

Idag känns det litet bättre. Jobbet alltså. Dels sov jag som en stock, inatt alltså,  och dels så kändes det som det skulle kunna bli rätt bra. FIck litet gjort och har nu gått in på sommarens andra rensningsperiod. När det börjar på allvar är min plan att att jag inte skall ha några onödiga papper. Ha. Den som lever får se.

Sen har jag varit på gymmet. Ni undrade väl?? Det gör också att livet känns en aning bättre.

Men nu är jag i en liten svacka.  Inser att de små gossarna som satt här innan mig inte har samma känsla för att hålla tangentbord och därtill hörande mus rena. Det blir till att få ägna sig åt litet avtorkning under Morden i Midsomer som börjar alldeles strax.

Tack och hej! Böcklingpastej

Kommentarer:

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits