å ha ha ha, nu går det så bra....

att jobba vänjer man sig rätt snabbt vid. Men det är bättre att vara ledig. Men som Alfons farmor sa: Man måste ha tråkigt för att ha roligt. Det är väl samma med ledighet. Man måste ha nåt att vara ledig från... så jag klagar inte. Det är rätt lugnt på jobbet. Idag har jag fortsatt att slänga allt som jag inte behöver. Det blir mycket. Snart ser mitt arbetsrum ut som ett feng shui inspirerat arbetsrum. Med endast en dator, ett hålslag och en häftapparat. Och kanske en penna och ett block. Ja vi får väl se. Jag är inte där ännu.

Nu ska jag städa litet. Det innebär lite lightdammsugning. Och sen finns det litet tvätt att hänga.

Kommentarer:
Hälsningar från : den andra

lightdammsugning.

2006-08-02 @ 22:06:52
Hälsningar från : Pia

Hmmmm låter inget vidare.....lightdammsugning.....nehöver prata med dig ang festligheterna....ska försöka ringa dig i morgon om du e hemma.

2006-08-02 @ 23:23:57
Hälsningar från : Me

Planerar att vara hemma så ring bara

2006-08-03 @ 08:51:24

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits