Mitt örngott luktar brandrök

Idag är det påskdag. Igår eldade vi och hade en trevlig påskaftonskväll vid sjöns kant. Så vackert. Med sjön i bakgrunden elden, raketerna och allt. Det var dessutom lagom avslappnat och gott.
Därför luktar mitt örngott brandrök. Tur att det finns tvättmaskiner och att den , peppar, peppar, fortfarande fungerar.

17167-2

Igår såg jag en hel slänt med tussilago. Det är den bästa vårblomman. Den passar ju dessutom bra till just påsk med sin vackar gula färg!

Jag tror faktiskt jag skall överväga att boka av gympasset (bodypump). Fast jag har inte helt bestämt mig. Svåra val.... Det kan väl läggas in i min nya kategori "Veckans I-landsproblem"



Kommentarer:
Hälsningar från : den andra helena

bodypump dagen efter? du måste vara rädd om ditt hjärta. jag vet att det inte är bra att överanstränga sig dagen efter. det kan rent av vara farligt!

2006-04-16 @ 14:27:11

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits