Ledig!! -tillbaka till bloggandet.

Är ledig och satte mig vid datorn. Skulle kolla mailen och plötsligt fick jag kontakt med Pia min kära väninna som numera bor 300 mil ifrån mig. Hon berättade glatt att hon precis startat en blogg. Jag har redan en sa jag - litet stolt trots allt att varit före henne.Blixtsnabbt hade hon tittat på den och replikerade  att hon tyckte att den var litet inaktuell.. sen kommenterade båda hennes barn på liknade sätt. Så därför så skall jag nu återuppta min blogg.

Mycket har hänt sen sist men det tänker jag inte skriva om nu. Skall ta en titt på listan för att se vad jag har kvar att göra sen förra sommaren förmodligen det mesta och så får det väl vara.

En stilla fundering. Jag har tagit ledigt från jobbet för att vara hemma med mina barn. Men är de hemma med mig? Nej inte alls. De har båda efter att ha fått frukost dragit iväg. Men å andra sidan. Då kan jag ju kanske fixa till min blogg litet grann.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Nja.....ok att du var före mig med blogg men å andra sidan så slutade du ju i oktober att skriva....ren slöhet förstår jag. Håller du på att tvätta fönster eller ? Läste lite vad du skrivit innan du la av.....den där listan med allt som skulle göra var väl lite överambitiös......jag har ju lovat att hjälpa dig om du hyr en container. Erbjudandet står fortfarande kvar.

2006-04-10 @ 12:43:07
Hälsningar från : helena

Puss! Du e för rar. Egentligen tror jag inspirationen tröt. Det är så mycket annat man ska göra. Visst var min lista litet överambitiös. Men en del gör saker hela tiden och hade säkert hunnit med några punkter iaf. Jag gjorde svarvinbärssylt!

2006-04-10 @ 13:30:15

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits