För många fack

Veckans i-landsproblem är helt klart detta. En vänninna har köpt en ny handväska. Eftersom hon börjar bli litet närsynt kostade den betydligt mer än hon tänkte sig när hon skulle betala. Men hon höll god min och tog fram kortet. Väskan är jättefin och komplimangerna haglar. Men hon har ett probelm. Det är så många olika små fack i den.... och vad skall hon stoppa i alla dessa fack på sin väska?? Vojne, vojne...

Och nej jag har ingen smutsgrå matta som behöver tvättas. Jag slänger mina smutsiga mattor och köper nya.

Annars har dagen varit bra. Hundpromenad i solskenet. Snart skall jag gå på veckans poweryoga. Kan vara bra för er andra att veta som inte har förstått vitsen med att hålla både kropp och själ i trim.

Lev lugnt.



Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Hahah...du kommer att bli skrynklig i förtid eftersom du kommer att gå ner i vikt så som du rör på dig. Vi nadra kommer inte att ha en rynka.

2006-04-25 @ 20:58:07
Hälsningar från : Me

det beror ju på vad man vill fylla ut sina rynkor med;-)

2006-04-25 @ 21:23:55
Hälsningar från : den andra

jag har lite svårt för det där fördömande tonläget du lägger dig till med ibland - stumpan.

2006-04-26 @ 07:50:56
Hälsningar från : me

...det är enbart frågan om att ge möjlighet/impuls till eftertanke.

2006-04-26 @ 18:49:22

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits