En alldeles vanlig dag - igen

Nu är det kväll - igen. Det har varit en alldeles vanlig dag - igen. Jobbat och så. Var ju ledig igår så när jag kom var det alldels för många mail att kolla. Nutidsmänniskans gissel.
Men nu är jag hemma framför datorn och summerar dan. Först en timmas vaknande. 9 timmar på jobbet hem och handla. Ut med hunden. Sen var jag och tränade. 15 minuter kondition och sen ett poweryoga- pass.

Helena! special for  you:

CORE

30 minuter tuff, utmanande, effektiv och rolig träningsform för mage och rygg. Förebygger belastnings- och muskelskador och du tränar kroppen att själv korrigera hållningen.

Och för att du inte ska behöva undra:

POWERYOGA

En kraftfull, svettig och fysisk yogaform där man tränar med sin egen kroppsvikt. Ett utmärkt sätt att fokusera sinnet och få en mer harmonisk själ samtidigt som du får en smidigare och starkare kropp.

Två dagar kvar till påsk. Det är härligt. Hoppas att det blir litet sol och så.


Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

Börja jobba på krogen istället, där får du motion och går ner i vikt. Låter väldigt ambitiöst det du skriver om.....

2006-04-11 @ 22:45:14
Hälsningar från : den andra helena

jag blir lite nervös av alla de där adjektiven och adverben faktiskt: "kraftfullt", "svettigt"..

jag håller nog med pia. fast ibland, så böjer jag mig lite lätt fram och tillbaka. sådär lite som idlaflickorna gjorde på sin tid, du vet.

2006-04-12 @ 08:25:22
Hälsningar från : den andra helena

... och lite roligt, är det att du har en bannerannons om "tarmsköljning" på din sida.

fniss.

Hälsningar från : Anonym

nu är det en om choklad!

2006-04-12 @ 15:36:09

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits