det blir inte alltid som man tänker sig...

.... jag klarade mig utan att städa i alla fall. Det går ju att göra det en annan gång. Men jag var och tränade. Det är jag nöjd med. Det känns alltid väldigt bra när man har kommit igång igen. Det tar alltid litet tid innan man känner att det faktiskt är kul.
Nu ska jag ägna mig åt en annan favoritsysselsättning nämligen läsa deckare. Den jag läser just nu heter "Som i en spegel" Gunnar Staalesen. Kan inte bestämma mig för om den är bra eller inte. Imrogon är det en halv dags arbete. Det blir bra.

Kommentarer:
Hälsningar från : Pia

JAG VISSTE DET !!!!! Andra helena och jag pratade om det.....jag sa att jag inte trodde att du skulle städa. Smiter alltid ifrån det. Fy skäms ! Ska dina stackars barn behöva gå i damm ?

2006-04-12 @ 22:39:11
Hälsningar från : den andra helena

låt du dina barn gå i damm. för mig är det helt okej darling. det känns faktiskt t o m riktigt bra.

2006-04-12 @ 22:43:47
Hälsningar från : Pia igen

Fy sjutton vilka skitgrisar ni e.....

2006-04-12 @ 22:45:05

Jag tycker att:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits